poniedziałek, 25 listopadawitaj na moim blogu :)

Jak zadbać o jakość słodyczy reklamowych?

Marketing nie musi być drogi, by był skuteczny i by naprawdę znakomicie działał, przyczyniając się bezpośrednio do lepszego rozwoju marki. W świecie gadżetów reklamowych występuje mnóstwo zróżnicowanych rozwiązań. Niektóre są dość drogie, inne znacznie tańsze. Każde z nich musi czymś się wyróżniać, ale trzeba to jasno powiedzieć, że każdy taki wyrób może okazać się skuteczny, jeśli tylko zostanie prawidłowo wykonany i równie dobrze wykorzystany.

Chcąc promować się na słodycze reklamowe jak czekoladki czy ciastka reklamowe, należy szczególną wagę przyłożyć do ich ogólnej jakości. Jakoś jest tutaj najważniejsza. A nawet klasyczne krówki czy czekoladki mogą się nią wyróżnić. Tylko wtedy, gdy wykażą się wysoką jakością, zostaną docenione przez klientów, a promująca się na nie firma sporo na tym zyska. Wręczając klientowi jakiś słodki upominek reklamowy, zapewnia się mu przynajmniej chwilową przyjemność. Niemalże wszyscy przepadają za słodyczami.

Udowodniono zresztą naukowo, że to one najszybciej poprawiają ludziom humor, gdyż powodują wyrzut tzw. hormonów szczęścia, inaczej nazywanych endorfinami. Aby uzyskać taki efekt, trzeba zaproponować klientowi takie cukierki z nadrukiem logo, które nie tylko od razu wejdą w rolę efektywnego narzędzia marketingowego, ale które przede wszystkim rzeczywiście każdemu będą smakować.

Próbując ich, klient od natychmiastowo zwiąże ich doskonały smak i wysoką jakość z samą firmą. Połączy te dobre emocje i przyjemne skojarzenia z konkretną marką, dzięki czemu zaistnieje wysokie prawdopodobieństwo, że zechce się nią bardziej zainteresować. Być może nawet od razu skorzysta wtedy z jej usług albo kupi jej produkty, by w taki sposób okazać swoją wdzięczność i lojalność.

Aby jednak rzeczywiście móc to wszystko osiągnąć, trzeba mocno skoncentrować się na smaku słodkich upominków i go tak opracować, aby zadowolił on dosłownie każdego. A warto to zauważyć, że w tym momencie słodkie upominki jako forma marketingu zyskują sporą przewagę nad innymi i zupełnie standardowymi gadżetami promocyjnymi. Na ogół są całkiem tanie, a przy tym z łatwością można od razu wyprodukować ich większą ilość. Niewielkim kosztem uzyskuje się zatem świetne narzędzia, które potem będą latami promować biznes.